kedd, március 27, 2007

Auckland

Forras: www.delsjourney.com Gondolkodtam rajta, irjak-e egyaltalan Aucklandrol. Vegulis ot napot toltottem itt, de tan harom is eleg lett volna. Nagyvaros, (nagyobb a fovarosnal,) viszonylag keves erdekes epulettel. Az erdekesebbek kozul idonkent nehanyat lebontanak es kevesbe erdekeseket epitenek a helyukre, ahogy az mar lenni szokott. Valahol biztos van egy kellemes fotere, de nem a belvarosban. A muzeum persze jo kis polinez es maori nyujtemennyel rendelkezik es a varosi galeria is erdekes. Utobbiba fokepp Charles Goldie huszadik szazad eleji maori portrei kedveert mentem be, (egyet mar lattam Wellingtonban es kivancsi voltam tobbre is) de azert persze volt mas latnivalo is.
Most csak ennyit irok, ez az utolso estem Uj-Zelandon, nem a gep elott akarom tolteni. Nem is csomagolassal, de azt ugyis muszaj :( Kora reggel indul a gepem, Ausztraliabol, tan Brisbane-bol vagy Sydneybol remelhetoleg meg irok valami vidamabbat is :)

Nincsenek megjegyzések: