szerda, november 01, 2006

Česky Krumlov

A helyi templom. Forras: www.ckrumlov.cz Szeretem ezt a varost. Tulajdonkeppen tobbet jarok ide, mint mondjuk Kaposvarra vagy Nyiregyhazara (khm. Iden tobbszor voltam itt, mint barmelyikben, mondjuk, nem vagyok ra buszke, ez csak egy teny).
A medvek meg mindig jopofak. A sört tovabbra sem szeretem, de azert par nap alatt tobbet iszom belole itt, mint odahaza az ev tobbi reszeben. A helyi arcok meg mindig ugyanazok a kocsmakban - jo latni, hogy sok ev alat sem ittak halalra magukat. Nagy a nyugi, csak par tucat turista van itt ilyenkor. Oktober vege meseszep, langy oszi idovel lepett meg minket - tegnap poloban söröztünk a sörgyari fabodeban.
Nyolc evi rendszeres visszajaras utan is rejt meglepeteseket ez a kisvaros. Baromi rossz megfigyelo lehetek. De hat meg mindig nem voltam az osszes galeriaban es iden sem jutottam be a barokk szinhazba, sem a grafitbanyaba, ahol a koh-i-noor ceruzakat banyasszak - vagy valami ilyesmi. Majd legkozelebb. Vegulis a godolloi barokk szinhazba se mentem meg be.
Sajnos ma letelik a haromnapos esztendo, tovabb kell allni, de sebaj, par oras magyarorszagi tartozkodas utan irany Amsterdam. Mar tiz eve nem voltam ott, eppen ideje mar setalni egyet a csatornak partjan.

Nincsenek megjegyzések: