hétfő, március 12, 2007

Taupō-nui-a-Tia

Forras: www.nzti.com
Taupo-ba, emelle a to melle indulok par ora mulva. Elmultak hat a Palmerston North-ban toltott szep napok, az itteni cimboram holnap elrepul valahova egy napra dolgozni, s en is tovabbalok. Kellemes pihenos napokat toltottem itt, s most ismet johetnek a zsufoltabb, utazgatos idok. Bar egy hettel odebbtoltam az Ausztraliaba repulesem idopontjat, de igy is csak bo ket hetem maradt az orszag nagyobbik felere. Sajnos a vulkanok most kimaradnak, de azert egy-ket forrobb helyre igyekszem eljutni, s talan megiscsak befer egy egynapos tura holnaputanra, ha sikerul megszervezni holnap delutan. (Vagy inkabb ma delutanra. Most melloztem a dolt betukkel irt megjegyzeseket es a hyperlink-eket, nem MacIntosh-ra fejlesztette ki a gugli ezt a blogszerkeztot. Egyebkent a cim a helyseg māori neve, a to a hajdani māori felfedezojenek kabatjarol kapta a nevet. Az oslakosokat az ember hajlamos felmeztelenul elkepzelni, pedig a nulla fok koruli esoben regen is telikabatot huztak. A kabatjuk szottes alapjat kiwi-toll vagy kutyaszor boritotta, mindket fajtabol lattam peldanyokat, szepek voltak.)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Zub!
Ma láttam a hiradóba, hogy Új-Zélandon (nem tudom pontosan hol)egy krátertó oldala kiszakadt. Te is hallottad?
Remélem nem voltál a közelébe.
Gyorsan telnek a napok, igaz? Mikor is jössz haza? Pusza!

Szitya írta...

ágó!
Ne siettesd, jó neki ott ahol van. Én talán vissza se jönnék onnan. Viszont időnként bloggolnék, hogy az otthon maradt (és máshol levő) barátaim nem aggódjanak túl sokat.
Mostmár talán amúgy is AU-ban van. Na, ott még inkább ott maradnék.

Zubi írta...

Bocs, Coromandel-ben es Thames-ben nemigen tudtam internetezni, Rotorua-ban pedig inkabb mast turistaskodtam. Most epp Aucklandban vagyok, csak 28-an megyek Ausztraliaba, s aprilis 4-en erek haza.