csütörtök, február 15, 2007

Wanaka

Forras: http://www.beaconlifestyles.co.nz Ma meg Wanakaban alszom, aztan ket-harom napig a Fox Glacier melletti faluban leszek. De ezt mar irtam. Tenyleg sokkal nyugisabb hely ez, mint Queenstown, pedig nem sokkal kisebb. (Nyilvan nem mindegy hogy 7-8000 vagy 4-5000 lakos.) A helyi radio nepszeru zenet es viszonylag keves reklamot ad. A hostel nyugis, kedves hely. Tegnapelott s tegnap a kornyeken setalgattam, ma delutan lestoppoltam egy turistabuszt, elvittek a kozeli Mount Aspiring National Parkba. (Azert annyira nincs kozel, oda-vissza kb 100 km-t buszoztam). A Rotary Club turistai szepen elindultak valami farm mellol egy turazos hetvegere, en pedig inkabb visszajottem az idos soforbacsival, mert elegge a vilag vegen voltunk, s ha nekiallok turazgatni par orat, elofordulhat, hogy egesz ejjel gyalogolhatok visszafele, hogy reggel elerjem a buszt, amit mar kifizettem. (Raadasul nagyon borul, nem volt kedvem kockaztatni egy tizoras ejjeli setat az esoben. Rovidebb szorom van, mint birkaknak. Mas szoval, gyava voltam :))

Nincsenek megjegyzések: