csütörtök, február 01, 2007

Christchurch

Csak roviden, mert nagyon mennek setalni. Itt vagyok Christchurchben, masfel napja. De meg nem lattam szinte semmit, Uj-Zelandbol, erdekes, hogy a ket ora idoeltolodat valami rejtelyes lelki okbol nehezebben dolgoztam fel, mint a tizet, amivel Budapestrol Sydneybe jutottam. Jo indikator, hogy harminc ora alatt egy fotot sem kattintottam el es a papiros naplomba sem irtam semmit. Az ilyen lyukak baljoslatuak :) De nem is maradok itt sokaig, holnap tovabbmegyek Dunedinbe. Jovok majd vissza ide is kb ket-harom het mulva, addig tobb napos turakat tervezek a hegyekben (egy-ket otvenkilometeres, tobbnapos seta) semmi sincs veszve, (ez volt az onvigasztalas,) de azert most inkabb megyek is, nem irok semmi tobbet, inkabb irany a botanikus kert.

Na jo, annyit megis, hogy az internyet elnyelte egy Sydneyben irott bejegyzesem, ami arrol szolt, hogy aki levlapot szeretne, irja meg _e-mailben_ a postacimet. Ez nem jelenti azt, hogy _biztosan_ kap is, de eselyesebb, mintha nem irna meg. :) Azert e-mailben kerem es nem comment-ben, hogy nehogy csunya kurkaszok kiollozzak innen es mindenfele diszno leveleket kuldjenek nektek. Ettol fuggetlenul lehet commentezni, nemigen cenzurazok :) (Mellesleg ha megirjatok a cimetek, en is tudom, ki az, aki biztos olvasta a blogot, hehe. Tovabbi marketingvelokra nem hasznalom fel a cimeket es nem adom tovabb harmadik felnek. Ha valaki tul sok levlapot kap tolem, keresre torlom a listarol :D )

Nincsenek megjegyzések: