péntek, január 19, 2007

Blue Mountains

Forras: Louis Palmer - louispalmer.chAltalaban a Harom Nover kepevel szoktak reklamozni a Sydneyhez legkozelebb levo hegyeket, de megis inkabb ezt a fotot valasztottam. Most persze nyar van, es nem ennyire sok a viz, de azert megiscsak esoerdonek hivjak es nem szaradt ki az osszes vizeses. Tiz orat kutyagoltam tegnap Katoomba kornyeken, de persze tobb napra lenne szukseg ahhoz, hogy a legtobb erdekesseget megnezhessem. Talan majd visszafele itt pihenek par napot a hosszas repulout elott. Tenyleg hosszu. A minap lattam itt, a kozelben, a Kings Cross-on egy tablat, kulonbozo varosok tavolsagaval. Londonnal semmi sincs messzebb. Miert pont oda kell visszarepuljek? :)
De vissza a hegyekre. Szepek. Jol kiepitett turistautak (is) vannak, nemelyik szakasz kerekesszekkel is jarhato. De ez nem mentesitett a parezer lepcso megmaszasatol. Furcsallottam ugyan, hogy igy, a nyar kozepen egy csomo etterem be volt zarva a foutcan. Hetkoznap volt, tan a hetvegi forgalomra szamitanak inkabb? Furcsa erzes olyan erdoben setalni, ahol minden fa, pafrany, gomba, madar idegen, de a homerseklet es a paratartalom nehol nem sokban kulonbozik egy hazai erdoetol. Es szo se rola, a fak koronaja folott repulo hofeher kakadu szebb latvany, mint egy varju. (De a hangja eppoly borzalmas). Ja igen, a gyikok hasonlitanak az otthoniakra, bar az egyik jol megijesztett, mikor majdnem raleptem a felmeteres farkara.
Gondolom, o is megijedt.

Nincsenek megjegyzések: