hétfő, január 22, 2007

Melbourne

Innen valamiert megszokott a foto. Nem baj, ugysem en csinaltam. Ahogy az eddigi ausztraliaiakat sem.
No igen, ez a varos leginkabb ilyen. Nyuzsgo kozmopolisz, uj es ujabb magashazzal es par veletlenul megmaradt, 19. szazad(vegi) epulettel. De nagyon szep a Botanikus kert (ami inkabb kertek, tobb helyszinen van) s allitolag az allatkertet is erdemes megnezni. Tegnapelott este ertem ide, de meg nem setaltam a belvarosban, tegnap baratokat latogattam, ma henyeltem, mosok, ismet latogatoba megyek. Azert hagyok majd idot a varosra is.
Persze itt most minden az Australian Open-rol szol, vegulis megiscsak a vilag egyik legnagyobb tenisztornaja zajlik epp a varosban. Nem csoda hogy tegnap tobb emberrel talalkoztam a stadionok fele, mint a Botanikos Kertben. Kar hogy nem izgat kulonosebben a tenisz, 20-30$-ert megnezhetnek par kisebb meccset, persze a fotablara mar inkabb egy szazast kellene aldozni. De nem teszem, bocs :) Tudom, par sportszereto szuros szemekkel fog ramnezni, ha hazamegyek, de ez van. Ha vege lesz, jon a vizisportok vilagbajnoksaga, magyar polosokkal, evezosokkel. Persze akkor mar nem leszek itt, s nem is szandekozom visszaterni csak ezert ide. Raadasul nyaron a Margitszigetre se mentem ki, pedig ott alacsonyabb volt a tarifa es sokkal kevesebbet kellett repulni erte. Hazafiatlan dog vagyok :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem lehet,hogy tévedésből ott esett a hó és mindent fehéren betakart, mert mára az egész Melbourne ragyogó színei helyett a fényképen csak egy szép fehérség van...
Köszi a beszámolókat...

Zubi írta...

tantobacsi kerem, en keszultem!
Nem tudom, hova lett a kep, minap meg megvolt. Igy jar, aki idegen tollakkal ekeskedik. Csak nem akarok sajatot felrakni, mert maceras itt a Hostelban.

Zubi írta...

Raadasul egy bejegyzest sem talalok, pedig meg Sydneyben felraktam. Sebaj, majd potolom kesobb, valami olcsobb helyen.

Névtelen írta...

tantónéni vagyok ...elfogadom a magyarázatot

Névtelen írta...

Hú, zubi drága, nagyon irigykleme, régi nagy vágyam egy Aus körút. :-))

Szitya írta...

1) Ha már kiegészítetted az melbourne-i cikket, akkor igazán írhattál volna az azóta eltelt napokról. Már nagyon aggódtunk.
2) Mikor mész NZ-ra?
3) Nem tudsz saját képeket feltölteni valahova?
További kellemes nyaralást!
(Lehet, hogy ez másodszor van elküldve)

Zubi írta...

1. Igen, irhattam volna, bocsi. Mindjart potlom.
2. Nagy titok, mikor indulok NZ-ra, meg nem dontottem el, itt tiprodok, atmenjek-e Tasmaniaba, vagy sem, nincs nalam nemzetkozi jogsi, ott viszont a helyiek szerint botranyos a buszkozlekedes. S mindjart februar, s szeretnek minel tobb idot NZ-on tolteni. De Tasmania is kozel van, 50 perc repules. Keddig itt maradok, az valoszinu, addig mar kifizettem aitt a szallast. Majd valami olzan helyen progalkozom sajat kep felrakasaval, ahol olcsobb a net. Kicsit feltem a hordozhato winchimet valami virustol, nem akarom elvesziteni a kepeimet. Raadasul sokat szoktam a kepekkel szuttyogni, az ilyesmi ebben a hostelben draga mulatsag.