szombat, január 13, 2007

Tudatalatti megálló

Heathrow Tube (photo by markgarber) - forrás: sxc.hu #357545A Heathrow Tube csak akkor ilyen üres, ha épp lekésed a vonatot. De nem akartam vonatozni, irány a nyár, dehogy megyek ki a nyálkás Londonba! Dehogy viszek télikabátot Ausztráliába! Hiszen itt sincs igazi tél. A jegesmedvék is lassan kihalnak. És az unokáim már csak állatkertben láthatnak pingvint? Demagóg lennék? Lehet. Bárcsak. Lennének.
Eddig tartott az elore megirt szoveg. Innentol ekezetek nelkul.
Aztan persze bementem a varosba, meg akkor is, ha majdnem annyi idobe kerult a metrozas, mint amennyit a varosban tolthettem. Sebaj. A Sohoban kajaltam (ketszer is, biztos ami sure), fotoztam parat (amiket egyelore nem lathattok, ki tudja, mikor tudok feltolteni fotokat a netre), de a Westminsterre mar nem volt idom. Sebaj. Ott lesz meg egy darabig es London kozel van. (Nem ide, ezt mar Sydneybol irom.)
A repules persze hosszu, unalmas es faraszto volt, de mit csinaljak, tul soka tartott volna vonatozni es hajozni. Kicsavart vilag, olcsobb Bp es London kozt repulni, mint autozni vagy vonatozni, pedig sokkal tobb uzemanyagot kell hozza elegetni. Meg nem pihentem ki az utat, de lehet hogz sose fogom. Nehez visszaszokni az angol billentyuzetre, az utolso y/z cseret direkt hagytam benne, a tobbi mar veletlenul lesz.
Vagy irok majd kesobb a Royal Botanic Gardenben is elo repulo rokakrol es a Sydney Festival-rol, (az elso napom ket legtobb idomet kitolto elmenye) vagy sem, de most megyek a bolhapiacra, ha meg be nem zart. Van 10 ora elonyom hozzatok kepest, mar belehajoltam a vasarnap delutanba, ti meg durmoltok odahaza, mar aki epp nem egy huzosabb szombat esti elhajlast elvez vagy szenved el epp.

2 megjegyzés:

Szitya írta...

Nem tudom, melyik útvonalon repültél, de mindegy is, hiszen elfelejtettem mondani, hogy Bangkokban van úszoda a reptéren, a várakozás közben lehetett volna pancsikázni.
NZ-on vegyél Vodafone-os SIM kártyát, olcsóbb úgy szállást keresni.
Egyébként meg annyira irígykedek most, hogy nem is tudok dolgozni tőle.
Ausztrália, öregem, Ausztrália!

Zubi írta...

Singapore-on at repultem. Nem nagyon lett volna idom furdeni, fel orat alltunk. Modern, unalmas repter. De tul nagy, es mondtak, ne nagyon koszaljunk messzire, mert ketszer bemondjak es viszlat :) Pont eleg volt a fel ora setalgatasra.
Persze, itt is vettem egy Optus kartyat, valamiert nem Vodafone-t akartam. NZ-ban lehet higy azt veszek. Kiderul.