vasárnap, szeptember 24, 2006

Petrovac

Petrovac, Crna Gora. Fotó: Zubi, 2006Petrovac fölött

Ezt a panorámát ma délelőtt fotóztam egy Petrovac fölötti csúcson. Szombat pár perckor értem ide, egy hangulatos szerpentinen abszolvált éjszakai kerékcsere után. Tegnapra regenerálódtam valamennyire, de azért a szombat délutáni piknik után lazán a hegyoldalon felejtettem a szalmakalapom, ezért másztam fel mégegyszer, ma. Az erős szél ellenére megvolt. Kösz. Most vmi szállás után nézek, aztán fürdés, később tán parainesist intézek önmagamhoz.

3 megjegyzés:

Zubi írta...

Fogalmam sincs, olvassa-e bárki a blogomat. Ha nem, nem strapálom magam az írással, elég sok időt vesz el.
Az első ötven azonosítható comment-író között értékes montenegroi ajándékokat sorsolok ki :)
Hozzámtartozók részt vehetnek a játékban. Én nem.

Névtelen írta...

valaki elolvasta. S mivel be is búkmarkolta, még lehet később is beleolvas. Azaz (ahogy már a bátorítás elhangzott a skypon az előbb): hajrá Mari néni/Zubi bácsi (kívánt rész kivágandó, s utánna vehetsz új monitort)!

Névtelen írta...

Én idönként elolvasom, amit irkálsz és ezután is elolvasnám szívesen, de ha sajnálod rá az időt, azt is teljesen megértem. Majd folytatod, ha esik az eső.