hétfő, szeptember 25, 2006

Sveti Stefan

Sveti Stefan - Crna Gora

Ez az öreg olajfa a sátram előtt, a "teraszomon" áldja vagy átkozza az eget. Utószezon, vagyunk vagy huszan a fél margitszigetnyi kempingben (Crvena Glavica). Eléggé lepukkant hely, de ez engem nem zavar, megbízható a hátországom. Van strandja (szintén kihalt), elvileg FKK (a kemping is), de ezt senki nem kéri a másikon számon, így, szeptember végén. Tegnap délután egyedüli strandolóként fürödtem a kétszáz méter széles öbölben. Távolabb két horgász lógatott valamit a vízbe. Sose tudom meg, mit, nem láttam hogy egyszer is kiemelték volna a pecát.
Barátaimnál összeraktam a bringát, amit magammal hoztam. Nem lett tökéletes, de ennél jobban ezekkel a szerszámokkal nem tudom rendberakni. Használható.
Lassan nekikezdhetnék turistáskodni, harmadik napja vagyok az országban és alig mentem valahová.

Fogalmam sincs, olvassa-e bárki a blogomat. Ha nem, nem strapálom magam az írással, elég sok időt vesz el.
Az első ötven azonosítható comment-író között értékes montenegroi ajándékokat sorsolok ki :)
Hozzámtartozók részt vehetnek a játékban. Én nem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

olvaslak. nagyon is. :-)